Panou de anunțuri

1.Proprietarul Centrului este GRUPO TARRACO DE ESCUELAS DE FORMACIÓN DE POSTGRADO, S.L., cu sediul în C/ Amadeu Vives, 5, Bloque 1 – Bajo C, 43481, La Pineda, Tarragona.

2. Catalogul cursurilor oferite este disponibil în secțiunea Ofertă de Formare din următoarele website-uri (îl puteți accesa făcând clic pe link):

3. Modalitățile de plată pentru curs pot fi următoarele:

  • Plata totală prin intermediul platformelor de plată Paypal, Addon Paymenys (Visa, Mastercard, etc).
  • Plata în rate prin intermediul societății financiare Aplazame (politica de confidențialitate disponibilă la Aplazame).

4. Programul de atenție către public este, de luni până vineri, în zilele lucrătoare, de la 10:00 la 14:00 și de la 16:00 la 20:00 (fus orar Spania).

5. Părțile au dreptul de a solicita formalizarea unui contract, care va fi trimis de GRUPO TARRACO în termen de maxim 24 de ore de la contractarea și plata produsului prin e-mail la adresa de e-mail indicată de consumator în momentul achiziției.

6.  Cursurile predate în acest centru nu conduc la obținerea unei calificări recunoscute oficial. Conținutul manualului este orientat spre dobândirea unei pregătiri teoretice complementare și este supus unor posibile variații din partea editorului. În nici un caz nu se oferă programe și licențe în cadrul acestui suport de curs. În cazul cursurilor multimedia, conținutul este formativ și explicativ cu privire la programul de studiu. Cursurile predate de acest centru nu conduc la obținerea unei calificări recunoscute oficial. Anumite profesii cer o diplomă universitară sau o calificare oficială care poate fi consultată pe site-ul Ministerului Educației și pe Autoritatea Națională pentru Calificări.

7. Broșurile sau documentele informative privind cursurile oferite, prețurile și modalitățile de plată, precum și modelele de contract utilizate de centru, dacă este cazul, sunt puse la dispoziția publicului în fișa de formare pentru fiecare curs în parte, disponibilă în secțiunea Ofertă de Formare a acestor pagini web:

8. Textul complet al Decretului care reglementează dreptul la informare și drepturile financiare ale studenților este disponibil publicului la acest link: DECRETO 84/2004

9. Formularele de reclamație sunt disponibile la cerere.

10. Nu există costuri asociate pentru materiale informatice sau audiovizuale suplimentare pentru niciun curs.

11. Versiunile demo utilizate ca suport pentru studiu vor avea exclusiv durata și caracteristicile/limitațiile pe care cedentul versiunii demo (întotdeauna proprietarul mărcii demo) le stipulează pentru fiecare caz în parte. GRUPO TARRACO oferă acces doar la versiunile demo ORIGINALE care aparțin proprietarului mărcii.

12. Calificarea profesorilor care vor preda cursul apare în următorul link: Equipă

13. GRUPO TARRACO nu este membru al Sistemului de Arbitraj pentru Consumatori.

14. Sistemul de contactare a profesorilor de învățământ la distanță este prin adresa de e-mail: tutorate@grupotarraco.com

15. Sistemul de contactare a Departamentului Administrativ este prin adresa de e-mail:admin@grupotarraco.com

16. Sistemul de contactare a Departamentului de servicii pentru clienți este prin adresa de e-mail: comercial@grupotarraco.com

17. Suntem parteneri ai următoarelor entități:

  • AEEN (Asociación Española de Escuelas de Negocios)

18. Drept de retragere:

Clientul are la dispoziție o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea bunurilor sau de la încheierea contractului în cazul unor servicii sau al furnizării de conținut digital care nu este oferit pe un suport material, pentru a se retrage din contract.

COMPANIA garantează Clientului posibilitatea de a-și anula comanda în orice moment și fără costuri, cu condiția ca anularea să fie comunicată înainte ca comanda să fie pusă la dispoziția curierului pentru expediere.

Dreptul de retragere nu se aplică în următoarele cazuri, precum și în celelalte excepții prevăzute în articolul 103 din Legea 3/2014:

  • În cazul prestării serviciilor, odată ce serviciul a fost executat integral de către COMPANIE, clientul este de acord în mod expres să renunțe la dreptul său de retragere. Prestarea de servicii este executată integral, conform articolului 103 din legea 3/2014, în momentul livrării serviciilor (trimiterea datelor de acces și/sau a materialelor de formare), iar elevul este conștient că odată ce Școala a executat aceste acțiuni renunță la dreptul de retragere.
  • În cazul furnizării de bunuri realizate conform specificațiilor Clientului sau personalizate în mod clar.
  • În cazul înregistrărilor audio sau video sigilate sau al programelor informatice sigilate care au fost deschise de Client după livrare.
  • În cazul ziarelor, al publicațiilor periodice sau al revistelor, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea unor astfel de publicații.
  • În cazul conținutului digital (cursuri online) care nu este furnizat pe un suport fizic în momentul în care clientul a inițiat descărcarea. În acest caz, începerea descărcării va duce la pierderea dreptului de retragere al Clientului.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să notificați COMPANIA, C/ Amadeu Vives, 5, Bloque 1 – Bajo C, 43481, La Pineda, Tarragona, Spania, decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract prin intermediul unei declarații fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau prin e-mail).

Puteți utiliza, dacă doriți, modelul de formular de retragere care poate fi descărcat de aici: DOCUMENT DE RETRACTAȚIE, și să îl trimiteți la adresa admin@grupotarraco.com, deși utilizarea acestuia nu este obligatorie.

În ambele cazuri, COMPANIA va comunica fără întârziere, pe un suport durabil, confirmarea de recepție a retragerii și originea (dacă este cazul) a retragerii.

În cazul retragerii din partea dumneavoastră, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua o astfel de rambursare folosind aceleași mijloace de plată utilizate de dumneavoastră pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați prevăzut în mod expres altceva; în orice caz, nu veți suporta niciun cost ca urmare a rambursării.

În orice caz, în cazul în care Clientul a ales în mod expres o altă metodă de livrare decât cea mai puțin costisitoare metodă de livrare obișnuită, COMPANIA nu va rambursa costurile suplimentare care decurg din aceasta.

Comanda returnată trebuie să fie livrată împreună cu bonul de livrare și, dacă este cazul, cu factura emisă de COMPANIE, pe cheltuiala clientului. Clientul poate returna orice articol cumpărat de la COMPANIE atât timp cât produsele își păstrează sigiliile și manualele, accesoriile sau cadourile promoționale incluse, dacă este cazul. Clientul este răspunzător doar de scăderea valorii produselor care rezultă din manipularea acestora, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile sau funcționarea lor.

De asemenea, Clientul poate returna produsul la oricare dintre librăriile fizice ale COMPANIEI din Spania, prezentând, de asemenea, bonul de livrare și, dacă este cazul, factura emisă de COMPANIE.

În cazul în care un alt produs decât cel solicitat de Client este livrat din greșeală de către COMPANIE, produsul corect va fi livrat Clientului, cu recuperarea primului, fără costuri suplimentare pentru Client.

În cazul în care un produs a ajuns la client rupt, deteriorat sau în condiții necorespunzătoare, COMPANIA se va ocupa de ridicarea acestuia de la domiciliul clientului, înlocuindu-l cu altul în condiții bune, fără costuri suplimentare.

Pentru orice reclamație sau nelămurire, puteți contacta COMPANIA prin intermediul secțiunii “Contactați-ne” de pe acest site.

#iguru_soc_icon_wrap_6716f6fb42521 a{ background: transparent; }#iguru_soc_icon_wrap_6716f6fb42521 a:hover{ background: transparent; border-color: #7cbc61; }#iguru_soc_icon_wrap_6716f6fb42521 a{ color: #7cbc61; }#iguru_soc_icon_wrap_6716f6fb42521 a:hover{ color: #ffffff; }.iguru_module_social #soc_icon_6716f6fb4255e1{ color: #ffffff; }.iguru_module_social #soc_icon_6716f6fb4255e1:hover{ color: #7cbc61; }.iguru_module_social #soc_icon_6716f6fb4255e1{ background: rgba(255,255,255,0.01); }.iguru_module_social #soc_icon_6716f6fb4255e1:hover{ background: rgba(255,255,255,0.01); }.iguru_module_social #soc_icon_6716f6fb4257a2{ color: #ffffff; }.iguru_module_social #soc_icon_6716f6fb4257a2:hover{ color: #7cbc61; }.iguru_module_social #soc_icon_6716f6fb4257a2{ background: rgba(255,255,255,0.01); }.iguru_module_social #soc_icon_6716f6fb4257a2:hover{ background: rgba(255,255,255,0.01); }