Scopul acestor Termeni și Condiții Generale este de a reglementa relația dintre GRUPO TARRACO DE ESCUELAS DE FORMACIÓN DE POSTGRADO, S.L. (denumită în continuare “SOCIETATEA”) și dumneavoastră (denumit în continuare “Clientul”), în legătură cu toate tranzacțiile efectuate prin intermediul website-ului https://scoalamarenostrum.ro/ (denumit în continuare ” website-ul”), domeniu deținut de SOCIETATEA, societate legal constituită, cu sediul social în C/ Amadeu Vives, 5, Bloque 1 – Bajo C, 43481, La Pineda, Tarragona, deținătoare a Numărului de Identificare Fiscală B01589969 și înscrisă în Registro Mercantil de Tarragona, Tomo 3203, Folio 65, Inscripción 1, Hoja T-55691.
Pentru orice întrebare, ne puteți contacta la adresa de e-mail direccion@grupotarraco.com.
Contractarea online a produselor și/sau serviciilor oferite de SOCIETATEA prin intermediul acestui site va fi supusă prevederilor prezentelor Condiții Generale de Contract.
2. ACCEPTAREA ȘI DOVADA ACCEPTĂRII
Achiziționarea produselor și/sau serviciilor trebuie să se facă prin activarea butoanelor PLATĂ sau CUMPĂRARE care apar în josul paginii de cereri de cumpărare și să exprime acceptarea integrală a fiecăruia dintre Termenii și Condițiile de Contract, așa cum apar pe site-ul SOCIETĂȚII, înainte de achiziționarea produselor/contractarea serviciilor, fără aplicarea oricăror modificări care pot interveni ulterior în clauzele Termenilor și Condițiilor de Contract.
Din momentul acceptării, utilizatorul dobândește statutul de Client al SOCIETĂȚII descris în prezentele Condiții Generale de Contract. Orice produs sau serviciu oferit ulterior de SOCIETATE trebuie să facă obiectul unui nou contract.
În cazul în care Clientul dorește să citească Termenii și Condițiile Generale mai în detaliu, acesta poate imprima documentul pe hârtie sau îl poate salva în format electronic.
SOCIETATEA va trimite Clientului, odată ce acești Termeni și Condiții au fost acceptați în mod expres, dovada achiziției efectuate, cu toți termenii acesteia, prin e-mail în termen de 24 de ore de la cumpărare.
SOCIETATEA vă informează că, din motive legale, arhivează documentele electronice în care se formalizează achizițiile, iar dumneavoastră puteți avea acces în orice moment la aceste documente, solicitându-le Departamentului nostru de Asistență pentru Clienți.
3. PREȚURI, MODALITĂȚI DE PLATĂ, LIVRARE ȘI ANULARE
3.1 Prețuri
Prețurile aplicabile fiecărui produs și/sau serviciu sunt cele indicate pe website la data comenzii, inclusiv, dacă este cazul, TVA (Taxa pe Valoarea Adăugată).
Cu toate acestea, în conformitate cu dispozițiile Legii 37/1992 din 28 decembrie 1992, care reglementează această taxă, tranzacția poate fi exonerată sau nu poate fi supusă acesteia, în funcție de țara de reședință a cumpărătorului și de condiția în care acesta acționează (Întreprinzător/profesionist sau persoană fizică). În consecință, în anumite cazuri, prețul final al comenzii poate fi modificat față de prețul afișat pe site.
În cazul expedierilor către țări din afara Uniunii Europene, SOCIETATEA nu își asumă costurile corespunzătoare taxelor și impozitelor vamale din fiecare țară.
Ofertele vor fi marcate corespunzător și identificate ca atare, indicându-se în mod convenabil prețul anterior și prețul ofertei.
SOCIETATEA își rezervă dreptul de a efectua orice modificare pe care o consideră oportună pe website, în orice moment și fără notificare prealabilă, și poate actualiza produsele și serviciile în funcție de piață.
Costurile de expediere sunt incluse în preț, cu excepția Insulelor Canare, Ceuta, Melilla și a coletelor internaționale, care vor fi supuse unei suprataxe de 20 EUR pentru primele și de 65 EUR pentru cele din urmă.
3.2 Modalitate de plata
Cumpărăturile, în funcție de produsele achiziționate, pot fi achitate prin modalitățile enumerate mai jos:
- PayPal: Disponibil pentru toate țările.
- Tarjeta (Visa, Master Card sau American Express): Disponibil pentru toate țările.
- Prin Stripe
3.3 Promoții și reduceri
- Este posibil să folosiți vouchere de reducere sau promoții ca formă de plată pentru înscrierea dumneavoastră.
- Este posibil să vă trimitem e-mailuri cu vouchere de reducere sau promoții. Nu suntem răspunzători pentru eventualele erori în adresa de e-mail a destinatarului cuponului sau promoției.
- Voucherele de reducere și promoțiile nu sunt transferabile și nu este posibil să transferați utilizarea și dreptul la acestea unei alte persoane.
- Nu suntem responsabili pentru pierderea, furtul sau ilegibilitatea promoțiilor și reducerilor.
- Condiții de răscumpărare a cupoanelor de reducere:
- Pentru a utiliza codul de reducere, trebuie să îl introduceți în pagina de comandă, înainte de a efectua plata.
- Uneori emitem vouchere de reducere sau promoții cu o durată limitată, care este detaliată în momentul în care voucherul sau promoția este trimisă.
- Voucherele de reducere nu pot fi combinate între ele sau aplicate la alte promoții.
- Reducerile și promoțiile se aplică numai la calificările proprii ale școlii.
3.4 Livrare
Comenzile sunt trimise la adresa de livrare indicată de Client în termen de aproximativ 7 zile lucrătoare (cu un termen maxim de angajament de 15 zile lucrătoare) și 20 de zile lucrătoare pentru țările străine. În caz de lipsă de stoc sau de orice întârziere neprevăzută, SOCIETATEA va informa în mod corespunzător Clientul despre aceasta cât mai curând posibil.
Clientul poate selecta metoda de livrare dintre metodele de livrare posibile pentru zona sa de livrare care apar pe website. Trebuie să țineți cont de faptul că termenele de livrare, punctul de livrare și costul vor fi diferite pentru fiecare formă de transport, lucru despre care veți fi informați în mod corespunzător pe website înainte de confirmarea comenzii dumneavoastră.
SOCIETATEA trimite comenzile către clienții săi prin intermediul diferitelor companii de transport expres de prestigiu național și internațional recunoscut, precum și prin intermediul serviciului poștal de stat. Data livrării la domiciliul clientului depinde de disponibilitatea produsului ales și de zona de livrare. Înainte de confirmarea comenzii, veți fi informați cu privire la termenele aproximative de livrare. Cu toate acestea, aceste termene pot varia în funcție de circumstanțele specifice ale fiecărei comenzi. În special, timpul de transport poate fi modificat de incidente extraordinare la transportator și de dificultăți în livrarea bunurilor.
În orice caz, în cazul în care Clientul nu primește comanda în termenul maxim legal de 30 de zile de la data contractării, acesta poate contacta SOCIETATEA prin intermediul secțiunii de Asistență pentru Clienți de pe acest website.
Expedierea Kit-ului corespunzător cursului va fi efectuată odată ce plata tuturor taxelor a fost finalizată.
3.5 Retragere
Studenții online de la GRUPO TARRACO DE ESCUELAS DE FORMACIÓN DE POSTGRADO, S.L.,
în virtutea prevederilor Legii 3/2014, care modifică textul revizuit al Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Utilizatorilor și a altor legi complementare, în calitate de consumator și utilizator, au dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță și de a solicita rambursarea sumei acestuia în condițiile prevăzute în această secțiune, sub protecția prevederilor articolelor 104 și următoarele din legea menționată anterior.
Termenul de exercitare a dreptului de retragere va expira după 14 zile calendaristice de la data încheierii contractului (data înscrierii).
Retragerea poate fi exercitată prin intermediul unei declarații fără echivoc în care să se indice decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, adresată la adresa C/ Amadeu Vives, 5, Bloque 1 – Bajo C, 43481, La Pineda, Tarragona, sau prin e-mail la adresa incidencias@grupotarraco.com. Pentru a face acest lucru, puteți utiliza modelul de formular de anulare de mai jos, deși utilizarea acestuia nu este obligatorie:
Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient ca elevul să trimită comunicarea privind exercitarea acestui drept înainte de expirarea perioadei corespunzătoare.
După expirarea acestei perioade, studentul nu va mai putea să se retragă din contract, iar retragerea studentului nu va implica dreptul la rambursare.
În cazul în care studentul își exercită dreptul de retragere în perioada descrisă mai sus, vom rambursa plățile primite, cu condiția ca cerințele să fie îndeplinite, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care am fost informați de decizia studentului de a se retrage.
Vom efectua această rambursare folosind același mod de plată utilizat de către student pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care studentul a fost de acord în mod expres cu altceva și cu condiția ca studentul să nu suporte niciun cost ca urmare a rambursării. Cu toate acestea, în cazul în care studentul a ales în mod expres o altă metodă de livrare decât cea mai puțin costisitoare metodă de livrare obișnuită, GRUPO TARRACO DE ESCUELAS DE FORMACIÓN DE POSTGRADO, S.L. nu va fi obligat să ramburseze costurile suplimentare care decurg din aceasta.
Contractele menționate la articolul 103 din Legea 3/2014, care modifică textul revizuit al Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Utilizatorilor și alte legi complementare, sunt excluse de la dreptul de retragere.
Se precizează în mod expres că acceptarea prezentelor condiții generale implică renunțarea la dreptul de retragere în cazurile prevăzute la art. 103 Legea 3/2014.
4. PROCEDURA DE ÎNCHEIERE A CONTRACTULUI
Pentru a achiziționa produsele și/sau serviciile oferite pe website, este necesară doar completarea formularului de achiziție (cerere) cu datele personale și datele de plată.
După primirea cererii de cumpărare, SOCIETATEA va trimite imediat o confirmare a comenzii la adresa de e-mail indicată în cererea de cumpărare, în termen de 24 de ore de la primirea acesteia.
5. LIMBĂ
Limba în care se redactează contractul și factura dintre SOCIETATE și Client este limba spaniolă.
6. GARANȚIE LEGALĂ ȘI RESPONSABILITĂȚILE ALE SOCIETĂȚII
Produsele sunt acoperite de o garanție legală de trei ani împotriva lipsei de conformitate, în concordanță cu dispozițiile Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Utilizatorilor (Legea 3/2014, din 27 martie, care modifică textul revizuit al Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Utilizatorilor și alte legi complementare, aprobată prin Decretul Legislativ Regal 1/2007, din 16 noiembrie). În baza acestei legi, consumatorul are dreptul de a se îndrepta împotriva vânzătorului pentru orice neconformitate existentă la momentul livrării bunului în termenii și condițiile stabilite în aceasta.
În cazul în care lipsa de conformitate a produsului devine evidentă în decursul primilor doi ani, se presupune că defectul era deja prezent în momentul livrării produsului, cu excepția cazului în care se dovedește contrariul sau dacă această presupunere este incompatibilă cu natura produsului sau cu natura lipsei de conformitate.
În cazul unei lipse de conformitate, vom restabili conformitatea produsului, pe cheltuiala noastră, prin repararea/înlocuirea acestuia sau prin reducerea prețului, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.
Asistența în garanție necesită prezentarea facturii de achiziție.
Dumneavoastră aveți la dispoziție un serviciu pentru clienți și un serviciu post-vânzare. Pentru orice clarificare, incident sau reclamație, sau orice altă comunicare care ar putea fi necesară, trebuie să contactați Departamentul de Asistență pentru clienți, prin scris la Departamentul de Asistență pentru clienți al SOCIETĂȚII, situat în C/ Amadeu Vives, 5, Bloque 1 – Bajo C, 43481, La Pineda, Tarragona, Spania, sau prin e-mail la adresa direccion@grupotarraco.com
SOCIETATEA garantează calitatea serviciului contractat prin intermediul website-ului: https://scoalamarenostrum.ro/
Sunt asigurate toate drepturile garantate consumatorilor și utilizatorilor prin Legile în vigoare.
Nerespectarea oricăreia dintre condițiile contractuale poate duce la returnarea produselor sau la anularea serviciilor achiziționate de către client.
7. RESPONSABILITĂȚILE CLIENTULUI
Clientul se obligă să utilizeze serviciile în mod legal, fără a contraveni legislației în vigoare și fără a încălca drepturile și interesele unor terțe părți.
Clientul garantează veridicitatea și acuratețea datelor furnizate în momentul completării formularelor de contractare, evitând orice prejudiciu cauzat SOCIETĂȚII ca urmare a incorectitudinii acestora.
Nerespectarea oricăreia dintre Condițiile Contractuale poate duce la retragerea sau anularea serviciilor de către SOCIETATE, fără a fi necesară o notificare prealabilă a Clientului și fără a avea dreptul la vreo despăgubire de orice fel.
8. SERVICII POST-VÂNZARE
Pentru orice întrebare, incident, plângere sau reclamație după achiziționarea produselor sau serviciilor, SOCIETATEA pune la dispoziția Clientului un Serviciu de Asistență pentru Clienți la următoarea adresă de e-mail: direccion@grupotarraco.com
Clientul își poate înregistra reclamațiile, care vor fi soluționate în cel mai scurt timp posibil și, în orice caz, în termen de maxim o lună, prin livrarea, de către SOCIETATE, a unui cod de identificare și a unei dovezi scrise pe hârtie sau pe orice alt tip de suport durabil.
9. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
Drepturile de proprietate intelectuală și industrială asupra operelor, mărcilor, siglelor și a oricărui alt obiect de protecție conținute pe website-ul SOCIETĂȚII aparțin exclusiv SOCIETĂȚII (sau autorilor terți), care au drepturi exclusive de exploatare a acestora sub orice formă și, în special, inclusiv, dar fără a se limita la acestea, drepturile de reproducere, copiere, distribuție, transformare, comercializare și comunicare publică. Reproducerea, distribuirea, comercializarea sau transformarea neautorizată a acestor opere, mărci, logo-uri etc. constituie o încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială ale SOCIETĂȚII sau ale titularului acestora și poate da naștere la exercitarea oricăror acțiuni judiciare sau extrajudiciare la care ar putea avea dreptul în exercitarea drepturilor lor.
Prin acceptarea prezentelor Condiții Generale de Contract, Clientul este obligat să respecte drepturile de proprietate intelectuală și industrială deținute de SOCIETATE și de terți.